گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول

گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول


رئال مادريد به عنوان هجومي ترين تيم اروپا، بايد در مقابل ليورپولي به ميدان برود که در اين فصل، تنها در بازي با تاتنهام موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و رئال مادرید روز چهارشنبه در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کنند. رئال در آخرین بازی خود در لالیگا با 5 گل لوانته را در هم کوبید و لیورپولی ها نیز روز گذشته به زحمت و در دیداری هیجان انگیز، با نتیجه 3-2 بر کوئینز پارک رنجرز غلبه کردند. این دومین برد متوالی قرمزها در لیگ برتر بود.

شرایط رئال مادرید اما بسیار متفاوت است. رئالی ها در 13 بازی رسمی خود در فصل جدید، موفق به زدن 40 گل شده اند. متوسط 3.07 گل در هر بازی و چنانچه تا انتهای فصل به همین روند ادامه دهند می توانند آمار فوق العاده 199 گل را به ثبت برسانند.

خط حمله رئال به رهبری رونالدو، بهترین و ترسناک ترین خط آتش اروپا و لالیگاست. رئال در لالیگا و در 8 بازی، 30 گل به ثمر رسانده که نیمی از آنها را رونالدو به تنهایی وارد دروازه حریفان کرده است.پس از رئال، بارسلونا با 22 گل در جایگاه دوم قرار دارد.

اما لیورپول با انجام همین تعداد بازی، 13 گل زده و 12 گل نیز دریافت داشته است. بزرگترین دغدغه برندان راجرز، سرمربی لیورپول اینجاست که این تیم تنها در برتری 3-0 در زمین تاتنهام، موفق به بسته نگاه داشتن دروازه اش شده و در باقی دیدارها، حداقل یک گل را دریافت کرده است.

حال این دفاع شکننده روز چهارشنبه باید در مقابل بهترین خط تهاجمی اروپا قرار بگیرد. خط آتشی که البته گرت بیل را به دلیل آسیب دیدگی به همراه نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.